Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters.

استبيان جودة الخدمات المقدمة للطلبة من قبل دائرة القبول والتسجيل Survey on Services Provide to Students by Admissions and Registration (A&R) Department

 

عزيزي الطالب :
يهدف هذا الاستبيان إلى رفع وتحسين كفاءة الخدمات المقدمة للطالب من قبل دائرة القبول والتسجيل وذلك من خلال معرفة مدى الرضا عن هذه الخدمات المقدمة حالياُ، لذا نرجو منكم لطفا تعبئة الاستبيان  المرفق الذي لن يأخذ من وقتكم الا دقائق معدودة مع التحية والشكر

 

Respected Student:
This survey is intended to elevate and improve Admission and Registration department services provided to students assessing their satisfaction with these services provided. Therefore, please fill in the survey that will not take more than few minutes, with kind regards.
 
This survey is anonymous.

The record of your survey responses does not contain any identifying information about you, unless a specific survey question explicitly asked for it.

If you used an identifying token to access this survey, please rest assured that this token will not be stored together with your responses. It is managed in a separate database and will only be updated to indicate whether you did (or did not) complete this survey. There is no way of matching identification tokens with survey responses.

يهدف هذا الاستبيان إلى رفع وتحسين الخدمات المقدمة للطالب من خلال معرفة مدى الرضا عن الخدمات المقدمة
(This question is mandatory)
هل سمعت عن جامعة الشرقية من قبل؟  
(This question is mandatory)
هل جامعة الشرقية من أولى اختياراتك؟  
(This question is mandatory)
كيف تعرفت على جامعة الشرقية؟
(This question is mandatory)
مدى رضاك عن الخدمات المقدمة
سرعة إنهاء معاملة إجراءات القبول
سهولة الوصول لصفحة القبول في الموقع
التعليمات المرسلة للطالب واضحة
مدى رضاك عن الإستجابة للإستفسارات
ملاحظات أخرى ( ان وجدت)